älskade frukost



yoghurt med müsli och torkad banan, kiwi, kokt ägg. te.

Det här blev dagens frukost, min absoluta favoritmåltid på dygnet! Den går att variera hur mycket som helst så man blir aldrig less. Och apropå frukost måste jag tipsa er om Paulúns müsli med smak av blåbär och vanilj som jag äter. Den är supergod samtidigt som den innehåller mycket fibrer, mineraler och vitaminer. Prova!

Idag tittar solen fram efter att det har regnat 2 veckor i sträck, äntligen! Att se solstrålarna mellan persiennerna när jag vaknar gör att jag direkt blir på toppenhumör haha. Nu kan jag äntligen fara ut och springa lite utan att bli sjöblöt. Men först ska jag på stan och köpa present åt min fina pojke som snart fyller år. Puss /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0