jordgubbsfrukost


jordgubbar, grovt bröd med avokadoröra. te.

Min natt har varit... jobbig. Det började med att jag inte kunde sova, jag låg och vred och vände på mig i två timmar innan jag somnade, vilket var efter två nån gång. Sen vaknade jag vid fyra av en mygga som surrade i mitt öra så jag var tvungen att gå upp och hämta myggdödaren, och då var såklart tabletten slut så jag fick irra runt och leta en ny. Sen kunde jag inte sova igen för att det var så varmt. Haha vilken natt!

Så nu har jag startat dagen på bästa sätt med en skål full med jordgubbar. Finns det nån bättre frukost? Tror inte det. Jag måste förresten tipsa om en jättegod och jättelätt avokadoröra:  Mosa en avokado i en skål och blanda ihop det med creme fraiche med smak av vårlök, vitlök och svartpeppar (smaka av hur mycket du vill ha). Sätt på mackan och strö över lite flingsalt. Klart!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Gud vad smaskigt :)

2012-06-24 @ 16:32:40
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åh, låter svinigt gott! du får göra denna röra nån gång då jag kommer dit! 8D

2012-06-24 @ 18:27:49
URL: http://sugomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0