det bästa som finns


För mig är det viktigt att få göra sånt som jag älskar och mår bra av. Jag behöver det för att må bra och vara på bra humör. Det kan vara allt ifrån att ha sovmorgon till att äta en stor fruktsallad, till att lyssna på min favoritmusik på högsta volym. Men något som jag älskar mer än allt annat är att resa. Spanien, Grekland, Turkiet... Jag älskar de länderna vars det är soligt, palmträd, exotiska frukter och allt sånt. Jag känner mig så komplett och fri. Jag kan inte riktigt förklara känslan, men det är som att jag är i himlen. På riktigt. Jag älskar allt med att åka utomlands; doften, kulturerna, människorna, maten, musiken... allt. Där kan jag som läka mig själv, riktigt slappna av och bara vara. Och att vara där och känna den lyckan och ha den där fantastiska känslan, det är hälsa för mig. Och det slår allt.

Och vet ni vad det bästa är? Om 57 dagar åker jag, min kompis och min familj till Turkiet.
Dör av längtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR JU HELT NÄRA NU! 8DDD TAGGAAAA! 8D

2012-06-23 @ 21:53:13
URL: http://sugomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0